mandag den 19. marts 2012

Loppe-lækkerier

I går var vi en tur på Det Blå Marked sammen med min veninde. Og jeg kom hjem med disse herligheder:
- Sølvbestik, to tårnet "Fransk lilje", 8 gafler, 2 stegegafler, 1 sovseske, 1 teske og 1 serveringsske til 10 kr. pr. del.
- Lille Poyal Copenhagen Musselmalet underkop til 10 kr.
- To små sideskåle i grøn fra Royal Copenhagen Musselmalet til 40 kr. stykket.
 Herudover købte jeg nogle gamle Anders And blade, der skal bruges til et projekt i påskeferien.

Alt i alt en dejlig tur, hvor jeg fik skudt min samling af sølvbestik rigtig godt igang.

1 kommentar:

  1. Hej Min mail vil ikke sende til dig, kan du ikke lige sende mig en mail til arnenstrom @ hotmail.com hilsen like mormor ang. den blog udfortning du gerne vil være med i. super du vil deltage.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...