lørdag den 21. april 2012

Time goes by...



Alle (i hvert fald mange) siger tit (konstant) "Ihh, hvor tiden flyver..." eller "Tiden er bare forsvundet" eller "Hvor er tiden blvet af" eller "Jo ældre man bliver, jo hurtigere går tiden". Og ja, jeg gør det også selv (siger den slags). Men nu (!!!) skal det være slut. Jeg gider simpelthen ikke tænke på den tid, der er forsvundet og gået - for ja, den er jo ligesom væk (farvel, farvel)... Jeg vil hellere koncentrere mig om dagen i dag og de dage, der kommer. Mere præcist vil jeg prøve (hensigter er jo altid gode) at leve efter dette vers:

Dagen i dag, er din min ven,
dagen i går, kommer aldrig igen.
Dagen er lige her og nu,
indholdet skaber du.

For ja, hvem andre end os selv er nærmest til at skabe indhold i vores dag?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...