søndag den 20. februar 2011

Min første DIY-taske

I lørdags lavede jeg min første taske af en rulle gave papir til 15 kr. Og når man som jeg elsker tasker, er det altså fantastisk. Så kan man jo tillade sig at forny beholdningen med endnu flere skønheder.


De to ruller gavepapir jeg købte... Valgte den blomstrede til første forsøg.



Og her det færdige resultat: Skøn hindbærrød taske med dejlige blomster.


Er uden tvivl blevet bidt af idéen,- så min første DIY-taske bliver absolut ikke min sidste...

5 kommentarer:

  1. Nøj hvor er den fin sådan en har jeg altid ønsket mig :-))) men de er ret dyre i forretningerne syndes jeg.Måske du sælger ud af dine for de er da for seje.Kram herfra

    SvarSlet
  2. Hej Else.

    Det glæder mig, du kan lide den. Vi kan sagtens finde ud af noget med salg:) Jeg skal lige have lavet et par til (så jeg bliver lidt mere trænet), så vender jeg straks tilbage til dig.

    Kh. Sidsel.

    SvarSlet
  3. Smiler det vil jeg da glæde mig til for flotte er de.Men ikke noget jeg vil bevæge mig ud i :-)))Kram Else

    SvarSlet
  4. Wauh.. hvor er den flot.
    Det er du da god til.
    Ha´en dejlig aften.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  5. Tusinde tak Susi:) Blev også positivt overrasket over at det gik så godt:) Så nu skal jeg bare igang med at lave nogle flere i forskellige størrelser, mønstre osv. Jubii:)

    God aften, Sidsel.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...