mandag den 18. november 2013

Om at ville det hele

Kender vi det ikke alle sammen? Man vil det hele. Og helst i går. Sådan har jeg det i hvert fald - ikke mindst når jeg er rundt i blogland og instaland (hedder det det?). Alle de idéer, der florerer… Men jeg må (endnu engang) sande, at tiden simpelthen ikke er til det. Jeg vil rigtig gerne blogge noget mere, være up-to-date på Instagram, afprøve en masse af de skønne idéer, sy, strikke, hækle, klippe-klistre osv. Men tiden? Den går jo hovedsageligt med hverdagen - som jeg altså også er rigtig glad for. Arbejde, lege med Aksel, lave mad, ordne madpakker, komme til bunds i vasketøjet, planlægge og organisere de logistiske udfordringer, der er forbundet med at være en moderne børnefamilie.

Men hvad gør man så? Tja, når man er mig, prioriterer man og sætter i system. Og hvad er det så, jeg helst vil:
1) Give bloggen et løft, så jeg igen blogger fast
2) Sy på min kære røde major, så jeg kan udvide mit repertoire til andet et pudebetræk og ærteposer
3) Levere noget forskelligt på bloggen på Instagram, så ikke det bare er det samme

Så nu håber jeg, dette bliver startskuddet, der får mig til at holde fokus. Ved at have en fast krea-aften sammen med en god veninde, håber jeg, at det kan give mig afløb for også at prøve andet end at sy, og at det kan medvirke til, jeg holder fast. For nu skal den blog altså op og køre ordentligt igen! Og der er såmænd nok at skrive om - hver begivenheder eller tanker mangler, kun tiden.

Så jeg håber, I stadig er derude og kigger med...

4 kommentarer:

  1. En plan er altid et godt sted at starte ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig :) De gør det hele mere håndgribeligt.

      Slet
  2. Uh ja jeg kender det. Fedt du laver en plan:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er simpelthen så mange indtryk og idéer, at det er svært at bevare fokus. Men nu skal det være... :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...