onsdag den 30. november 2011

Kur til limpistolsbrændt finger

Skulle lave juledekorationer sammen med min mor, i hvilken forbindelse der indgik en limpistol. Og en sådan har jeg aldrig været perlevenner med... Det gik da også galt for mig ret kort inde i processen. Skulle lige fjerne en limtråd, hvilket resulterede i at jeg fik en helt klat varm lim på den ene fingerspids. Av! Er ellers ikke pivet, men det gjorde ondt og blev bare ved med at brænde - selv efter, at der havde været holdt frosne ærter på i en en halv time. Hvad gør man så... Min mor ringede til en af hendes veninder, der er sygeplejerske. Hun gav det råd, at jeg skulle dyppe fingeren i honning og derefter direkte i sukker. Skulle så holde den deri, til det ikke længere gjorde ondt. Det lyder mærkeligt, men det virkede altså!
Det må da kaldes et husmoderligt råd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...