onsdag den 4. juli 2012

Heldig (igen)!

Man må sige, at heldet tilsmiler mig i øjeblikket. For kort tid siden vandt jeg den animerede Tintin-film her. Og søreme om jeg ikke netop har vundet dette:




Et sæt Småfolk-babysengetøj (har valgt det i drengeudgaven - surprice!). Denne gang var det hos Frk. Munk, jeg var heldig.


Dét må da siges at være en dejlig start på sommeren! For udover mit held, har min mand også været heldig - han har nemlig fået nyt job! Det er helt fantastisk for både ham og vores familie som helhed.


Nu glæder jeg mig til at se, hvad resten af sommeren måtte bringe af skønherligheder!

4 kommentarer:

  1. Dejligt for - specielt da, at han har fået nyt jo - det er da fantastisk så heldige i er ;-) :-)

    SvarSlet
  2. Ej, tillykke! Både med de to præmier og med mandens nye job!

    Rigtig god sommer...
    /Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Ja det er dejligt, at vide, heldet tilsmiler én.

      Også.skønherlig sommer til dig!

      //Sidsel

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...