lørdag den 4. august 2012

Ferie: Farvel - Hverdag: Goddag!

Er selv ret overrasket over, at der har været så meget stilhed på bloggen her hen over sommeren. Vi har holdt ferie hjemme og jeg har sådan set haft netadgang hele tiden. Men altså, ja, det taler jo for sig selv: Juli har været en nærmest total stilhedstid. Nu nærmer hverdagen sig imidlertid med hastige skridt - og netop i hverdagen, er bloggeriet er pusterum, jeg værdsætter højt. 

Derfor har jeg lavet nogle blog-løfter til mig selv:
1) Der skal være mindst én Give Away her på siden inden årets udgang
2) Der skal laves mindst tre indlæg om ugen
3) Jeg skal have en ny fancy header
4) Der skal laves mindst to DIY's inden året er endt

Så er det bare om at komme igang, så løfterne kan holdes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...