mandag den 3. december 2012

Så blødt, så blødt

Da min mand havde fødselsdag i august gav jeg ham et fåreskind efter eget valg hos min venindes mormor. Så da de kom hjem fra garveren sidst på efteråret, var det med stor entusiasme, vi tog afsted, så han kunne vælge. Efter mange nøje overvejelser og mærken efter på det ene skind efter det andet, faldt valget på denne virkelig bløde lysegrå krølsak. Og ihh, hvor er vi alle glade for det. Lige nu ligger det og pynter på puffen i stuen, hvor også Aksels sutsko står, når de ikke er i brug.

Det bliver absolut ikke den sidste skind her i familien!


2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, at det ikke bli'r det sidste :) Jeg har langhårede skind - og jeg elsker dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er bare så lækre - bløde, varme og hyggelige.

      God aften,
      Sidsel.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...