søndag den 18. august 2013

Sommer 2013 #1

Så blev det til endnu en laaaaaaaaaaaaaaaaang blogpause fra min side. Der har til gengæld været godt gang i IG fra min side af. Men efter at have summet over det, må jeg (som mange andre) konstatere, at jeg ikke er færdige med bloggeriet. Jeg savner at lave indlæg om livet, krea, lopper og alt muligt andet. Så nu må dette være startskuddet til min tilbagekomst.

Sommeren har været lang og skøn! Vi har nydt vejret, hinanden, vores venner og familie og ja, bare været. Nu og de kommende indlæg vil være præget af vores sommer fortalt i billeder...


Skøn dag i hyggeligt sommerhus sammen med gode venner:






Leg hjemme, i have og på parkens legeplads:





Zzz...:

1 kommentar:

  1. Nææ sikke fine billeder fra en skøn sommerhustur :-)
    Og sikke skønne billeder af dejlige Aksel!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...