mandag den 2. april 2012

Blogudfordring - Kom frisk!

Jeg meldte mig til at deltage i den Blogudfordring, som Oline Art har sat i søen. Og nu er jeg klar til at sende udfordringen videre til de første to, der er friske og melder sig. Bare skriv det i kommentarfeltet, så kontakter jeg dig.

 Jeg meldte mig til udfordringen hos hende her og har nu lavet Pimpede Petra Påskekylling:


Petra er lavet ud fra disse fem ting, jeg modtog med posten:
Et flamingoæg, blomstret stof, lyseblåt bånd, to perler og to pynteroser.



Regler:
Når du modtager de 5 ting, skal du huske at fotografere dem inden du tager dem i brug.
Du har nu max 10 dage til at lave et eller andet af de 5 materialer. Alle 5 ting skal indgå i samme kreation. Du må gerne tilføje flere materialer, end dem du har fået tilsendt, men du må altså ikke lave en halskæde med de 3 ting og et armbånd med de 2 ting - Alle 5 ting skal indgå i samme kreation.

Du bestemmer helt selv hvad din kreation, skal være. Et maleri, et stykke tøj, et møbel, et smykke, noget til børn eller noget helt andet. Det behøver ikke være store tidskrævende kreationer. Det er helt op til dig:-) Kun fantasien og de 5 materialer du får tilsendt sætter grænser!

Når din kreation er færdig, tager du et billede af den og laver et indlæg på din blog. Indlægget skal indeholde billede af de 5 ting, inden du tager dem i brug, et link til vedkommende du har fået de 5 ting af, og et billede af den færdige kreation. Hvis det ikke fremgår 100% tydeligt af billedet hvor de 5 ting er blevet brugt, må du meget gerne skrive en lille beskrivelse af din kreation.

Når du har gjort alt dette, sender du 5 ting til 1-2 nye deltagere, så udfordringen får mulighed for at sprede sig i blogland. Du kan evt. vælge de 2 første der skriver på dit indlæg at de gerne vil være med. Materialerne du skal sende kan være fra en stofbutik, en garnbutik, en hobbyforretning eller de kan være fra stranden, skoven eller lossepladsen... Det bestemmer du helt selv:-) Jo mere du mikser materialerne, jo mere udfordrer vi jo kreativiteten hos modtageren.

Husk at send en mail til: olineart@e-mail.dk (uden mellemrum), når du har lagt indlægget på din blog, så samler hun nemlig indlæggene sammen en gang imellem og viser kreationerne frem på hendes blog.

Jeg håber du vil deltage - det er super fedt at blive kreativt udfordret på en anderledes måde!


2 kommentarer:

  1. Halløjsa Sidsel,

    tak for besøg på min blog.. :) synes du har nogle lækre ting herinde, så det vil jeg helt sikkert følge med i.. Og sikke en spændende "challenge", jeg vil da gerne melde mig på, hvis der ikke er nogen som har meldt sig endnu.. :)

    Kh Marianne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...