tirsdag den 17. april 2012

Udfordring 1: Nålefilt

Krea-weekendens første udfordring stod Line med bloggen Møldrup Design for. Hun havde valgt, at vi skulle lave skovnisser i nålefilt. Det var første gang, jeg prøvede at nålefilte, men tror absolut ikke, at det bliver sidste! Det var rigtig sjovt, og jeg er især fanget af muligheden for hele tiden at lave om og ændre på det, man har lavet i forvejen. Vi fik hver især lavet en fin skovnisse - hver med deres udtryk. Så her følger første bunke billedspam:


Opskriften vi arbejdede ud fra.

Endnu uden ansigt og lidt uhyggelig at se på.

Ansigtet tager form og nissen får mere liv.

Fire friske nisser på rad: Det er min yderst til højre med de røde kinder.

Til jul skal jeg helt sikkert have lavet en fin flok røde nisser...

1 kommentar:

  1. Ja de blev bare så fine de små nisser. Var imponeret over alle jeres gode ideer, også en masse ting jeg aldrig har ting på.
    Håber vi skal lave flere sammen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...