lørdag den 14. april 2012

Gode blogs!

Blog Award for blogs med under 100 faste læsere:

Jeg har fået denne fine Blog Award af Maja med bloggen Madam Malm.

Awarden er ligesom en stafet: jeg skal linke til den jeg har fået den af, og så ellers give awarden videre til fire andre blogge, der har under 100 faste læsere samt svare på fem spørgsmål. Jeg sender derfor stafetten videre til:

Også til spørgsmålene:
1) Hvorfor begyndte du at blogge? Fordi jeg læste en artikel om blogs (bl.a. smilerynker.dk) og syntes, at det lød til at være en både sjov, lærerig og ikke mindst inspirerende måde at komme i kontakt med andre på.
2) Hvilke blogs følger du? Dem der inspirerer mig og de, der handler med lækre ting og sager af retro og nostalgisk karakter.
3) Favoritfarve? Grøn! Men elsker nu farver i det hele taget om end jeg også er glad for den romantiske hvide stil med blomster.
4) Favoritfilm? Elsker gamle danske film og synes det er svært at fremhæve én bestemt, men Færgekroen har nu en særlig plads i mit hjerte.
5) Hvilket land drømmer du om at besøge? Australien! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...