søndag den 29. april 2012

Kjolejagten er sat ind

Sidst på sommeren skal vi til bryllup hos vores bedste vennepar, og vi glæder os! Det er første gang foruden mit eget, at jeg skal til bryllup hos nogle, hvor jeg er følelsesmæssigt engageret. Det bliver så fedt!  Min mand skal være forlover og jeg skal hjælpe bruden med alt det, der nu er, som skal ordnes... Og ja, med så fornem en rolle, er det jo påkrævet med en smuk, festlig, behagelig og personlig kjole. Vil i hvert fald helst have kjole på fremfor nederdel. Så nu er jagten på kjolen indledt. Men det er da noget af et deprimerende udvalg, der er på nettet, når man som eneste krav har, at der helst skal indgå et tylskørt. Ihh! Og så med min tålmodighed... Godt, jeg allerede nu er ved at lede, så er der da håb for at jeg når at finde en...

2 kommentarer:

  1. Håber du finder en smuk kjole... god jagt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker... Men mon ikke, nu jeg er ude i god tid:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...