fredag den 13. april 2012

Krea-weekend forude

I morgen skal jeg have min julegave, som jeg fik af min mand: En krea-weekend sammem med tre fantastiske tøser. Jeg har valgt, at vi hver skal stå for en workshop, så vi får prøvet lidt forskelligt. Det bliver SÅ fedt. Vi skal kun koncentrere os om krea, hygge, snakke osv., da en del af gaven er, at min mand sørger for al mad. 
På den workshop jeg står for, skal vi dekorere glas, som enten kan bruges til lys eller opbevaring. Så jeg har fundet alskens ting og sager frem, der kan pyntes med: Servietter, glimmer, silkepapir, glansbilleder, bånd osv.
Glæder mig til i næste uge, at kunne fremvise, hvad weekenden ellers må byde på af kreativitet!

2 kommentarer:

  1. Lyder som det kun kan blive en hyggelig weekend, sender en masse kreakarma afsted ;O) Læser gerne med her hos dig også ;O)
    Ikke for at være fræk men du skrev at du var fast læser hos mig - tror du har "glemt " at melde dig på ???? - ved at det godt kan drille lidt engang imellem ;O)

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide! Lyder som en rigtig hyggelig weekend :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...