tirsdag den 24. april 2012

Som vor mormor lavede den

Efter i lang tid at have haft usigelig stor lyst til citronfromage, som vor mormor lavede den, kastede jeg mig i går ud i selv at prøve, om jeg kunne gøre kunsten efter. Den ville nemlig gøre sig godt som dessert i anledningen af mine forældres 29-års bryllupsdag. Og efter alt at dømme lykkedes det. Min mormor syntes i hvert fald, at den smagte rigtig godt- ligesom de øvrige ved bordet, kun havde ros til den. Så selvom noget af husbladsen samlede sig i bunden, må det siges at være en succes! Og så var det tilmed ren nostalgi igen at få den tilpassede syrlige smag i munden, hvor den i samklang med den creme flødeskum, smagte skønt! 
Pyntet med flødeskumstoppe.

Klar til servering.

Velbekomme.

2 kommentarer:

  1. Mums - elsker hjemmelavet citronfromage... Lavede det som dessert nytårsaften...

    SvarSlet
    Svar
    1. Er sikker på, den må have været et hit, for den er jo SKØN!!!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...