mandag den 26. november 2012

Anbefaling af blog: byFonna

Dette bliver min første præsentation (i det der gerne skulle blive en lille serie) af en følgeværdig blog med under 100 faste læsere. Vi er jo mange kreative kvinder, der sidder rundt omkring bag skærmene, og det er umuligt at følge med hos alle. Men efter jeg har set, at nogle af de store blogs går igen hos stort set alle, fik jeg lyst til at sætte fokus på blogs, der ligesom jeg selv, har under 100 faste læsere. Simpelthen bare for at kippe med flaget i håbet om, at flere vil følge med hos de dygtige og inspirationsgivende piger.


Den første, jeg gerne vil introducere jer for, er byFonna. Her kan I se nogle udvalgte billeder fra bloggen og nedenunder kan I læse lidt om den.




1) Dit navn (bloggens) og hvad du blogger om:
Mit eget navn er Jonna og bloggen hedder ByFonna. Jeg blogger om de  kreative sysler jeg laver i en travl hverdag. Især hækling er lige mig. Jeg stresser godt af når jeg hækler og er kreativ på anden vis. Det er mit frirum i en travl hverdag, hvor arbejde (lærer) kan fylde dagene ud!
2) Hvorfor begyndte du at blogge?
Fordi jeg inspireres meget af de andre bloggere og også gerne ville vise det jeg kan, så andre kan få glæde af det.
3) Hvad får du ud af at blogge?
Kontakt til mange andre med samme kreative interese. Inspiration til MANGE nye ideer (min liste med ting jeg gerne vil lave/prøve af er lang).
4) Hvilke kreative sysler pusler du med lige nu?
Flere forskellige: Et hæklet babytæppe til lille Hr Junior, der bobler i min mave, tæppe i Zpagetti til god veninde, julepynt og julegaver...
5) Hvilke tre blogs vil du anbefale til andre?

8 kommentarer:

  1. Det var en god ide og det kan være svært at få faste læsere som "lidt nybegyndere". Hatten af for dig;O)

    SvarSlet
  2. Sikke da en god reklame for omtalte blog- jeg må fluks forbi! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gør endelig det - der er både noget godt for øjet og for krea-hjernen.

      God aften,
      Sidsel

      Slet
  3. Super idé - og ja, det ta't sin tid at få mange faste læsere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men det er bare sjovere at blogge, når man får kommentarer og feedback. Og så tænkte jeg, dette kunne være en måde at skabe fokus på - så folk bliver set.

      God aften,
      Sidsel.

      Slet
  4. Kære Sidsel

    Tusind tak for dine skriverier-Jeg er rigtig glad for at du spurgte om jeg ville være med:-)
    Flotte collager.
    Gid aften - Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jonna,

      Selv tak. Det var jo kun dejligt, du ville være med:-)

      Rigtig god dag,
      Sidsel.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...