torsdag den 15. november 2012

Give Away



Endelig kommer den første Give Away fra min side. Bedre sent end aldrig...

Du får muligheden for at vinde 4 skønne adventsgaver!

Det er naturligvis hemmeligt, hvad der er i pakkerne. Men du får noget nyt, noget gammelt, noget retro, noget kitch, noget købt, noget hjemmelavet og noget til inspiration.

Du kan deltage med 1 eller 5 lodder:
1 lod for at være fast læser og lægge en kommentar.
5 lodder for at være fast læser, lægge en kommentar (husk at angive mail, hvis du ikke har en blog) og linke fra egen blog (brug billedet ovenfor). 

Husk at skrive, hvor mange lodder du deltager med.

Jeg trækker vinderen den mandag den 26. november.

Glædelig Jul!

55 kommentarer:

  1. Ih det var en fin og spændende give away. Jeg smider fluks 5 lodder i puljen:-)

    SvarSlet
  2. Forresten har jeg også en give away igang:-) Så kig gerne forbi:-)

    SvarSlet
  3. Ej hvor fint!! Jeg er med på et enkelt lod. Jeg håber det er nok :)
    Juelsmil til dig
    Mia

    SvarSlet
  4. Nej hvor lækkert. Jeg har meldt mig som læser og vil gerne deltage med 1 lod. Krydser fingre - for vil mega-gerne vinde.

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med 1 lod, og hvor er det da en skøn ide :)

    Jeg har også en give away igang lige nu, tag evt. et kig forbi :)

    http://miaskageside.blogspot.dk/


    mia_zafir@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 5 lod;O)

    Tjek min give away http://glambaekdesign.blogspot.dk/2012/09/flagdage.html

    SvarSlet
  7. Deltager med et lod - har desværre ingen blog så jeg kan deltage med flere :( Håber det ene lod rækker <3

    Rigtig god weekend.

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  8. Jeg snupper 1 lod :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  9. Napper 5 lodder :) se også min give-away :)
    http://mitableomdagen.blogspot.dk/2012/11/give-away.html

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 1 lod :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  11. Ih hvor spændende med dine gaver:-)
    Snupper da gerne 5 lodder

    SvarSlet
  12. hejsa
    ih jeg ælskerrrrrrrr overraskelser
    jeg er med på 5 lodder
    hilsen Lis

    http://1ret2vrang.blogspot.com/
    pspgirl@gmail.com

    SvarSlet
  13. Uhh spændende!
    Jeg hapser 5 lodder :)

    God weekend!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  14. det ville være skønt med lidt juleoverraskelser :)
    vh
    Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder. :)

    Line

    SvarSlet
  16. Ej, hvor spændende de er pakket ind :0) Jeg er med på 1 lod, tak.

    SvarSlet
  17. Hvad kan være bedre end overraskelser?? jeg er klart med... med 1 lod

    SvarSlet
  18. Det ser da spændende ud, jeg deltager med 1 lod:-)
    hilsen Karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  19. Hej!! jeg vil gerne deltage med 5 lodder!!
    Kh. Lissen

    SvarSlet
  20. Jeg er fast læser og har delt via min blog og FB.
    Så jeg vil gerne deltage med 5 lodder og krydser fingre for at jeg vinder :-)

    SvarSlet
  21. 5 lodder :)

    Kig også gerne forbi mine 3 give aways:
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away.html

    SvarSlet
  22. Deltager med 1 lod! :)

    Tag endelig et kig forbi min giveaway: Der er godt nok lidt tid til, men det kunne måske være noget for dig til din søns næste fødselsdag ;)
    http://www.sweetaddiction.dk/1giveaway/

    SvarSlet
  23. Jeg elsker gaver, er med på 1 lod og krydser fingre :)

    SvarSlet
  24. Super Give Away - elsker at få gaver :-) Jeg deltager med 5 lodder :-)
    kh

    SvarSlet
  25. jeg elsker jo overraskelse så selvfølgelig er jeg med på 5 lodder

    kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  26. Jeg deltager med 5 lodder. Håber jeg vinder

    SvarSlet
  27. Det lyder rigtig spændende. Jeg tager 5 lodder - og kig da endelig en tur ind forbi min blog Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  28. Deltager med et heldigt lod :0)

    SvarSlet
  29. Spændende give away og blog du har her :) jeg er med på 5 lodder.
    Jeg har også gang i min første give away, kig endelig forbi :)

    SvarSlet
  30. Jeg hapser lige 5 lodder :0) Elsker overraskelser!

    SvarSlet
  31. fed give away, jeg nupper 5 lodder

    SvarSlet
  32. et lod til mig :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Det ser spændende ud. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  34. Spændende!!

    5 lodder til mig :)

    Klem Kristine

    www.frokenkristine.blogspot.dk

    SvarSlet
  35. De ser sørme spændende ud de pakker, så deltager med 5 lodder Ü

    SvarSlet
  36. Ihh, er flere år siden jeg har fået adventspakker, kunne være ren rå-hygge her i min barsel :)
    Da jeg ikke har en blok kan jeg ikke fange de 5lodder, men må håbe det ene er nok :)
    rebeccathorup@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Elsker elsker overraskelsespakke. Og så hele 4 af slagsen !!!.
    5 lodder herfra ;o).

    Kh Helle

    SvarSlet
  38. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    5 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  39. Sikke en god ide, og da det er luksus med overraskelsespakker, deltager jeg forhåbningsfuldt med 1 lod :-)

    lolsendk@gmail.com

    SvarSlet
  40. Lækkert!
    Jeg deltager også gerne med 1 lod! ;)

    SvarSlet
  41. Jeg kan da vidst lige nå at være med på et enkelt lod :)

    SvarSlet
  42. Jeg vil da også gerne være med på et lod :-)

    SvarSlet
  43. Jeg er også med som fast læser af bloggen, og jeg linker til facebook, både billedet og deler på google også.
    Jeg tror, at jeg når op på 5 lodder..
    krydser fingre for uha, pakker lige til juletiden, det kunne være meget spændende..<3
    Mvh.
    Birthe R. Nygaard
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  44. Dejlig give away :-)
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    God weekend.

    SvarSlet
  45. Jeg elsker overraskelser! Jeg er med på 1 lod :)

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  46. jubiii.
    overraskelser i vente :-)
    mvh. lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  47. Tænk om man en´ gang i livet skulle opleve at få kalenderpakker ;) 1 kæmpestort lod

    SvarSlet
  48. 1 enkelt lod til mig, tak. :)

    SvarSlet
  49. Jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  50. Kan jeg nå det? Et enkelt lod, tak... ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...