tirsdag den 27. november 2012

Weekendens syprojekt

I weekenden fik jeg syet 8 ærteposer (hvor der er puttet majskorn i). De fire skal bruges som gave til en pige i Aksels dagpleje, der stopper på fredag. De andre fire er en del af vores 4-årige nieces julegave.
Det var samtidig første gang, jeg for alvor havde succes ved symaskinen i første hug. Det var fedt at opleve og med til at styrke lysten til at fortsætte!

# Den ene side

# Den anden side

# Forside 1 (til dagpleje-pigen)

# Bagside 1

# Forside 2 (til niecen)

# Bagside 2

4 kommentarer:

  1. Sikke fine majsposer;-) Det er da nogle dejlige gave :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det tænker jeg. Det er bare så fedt, at være nået dertil, hvor man synes, det er af en kvalitet, man vil forære som gave.

      God dag,
      Sidsel.

      Slet
  2. Svar
    1. Tak:-) Glæder mig til Aksel bliver stor nok, så jeg kan lave nogle til ham.. Det er SÅ fedt, når man selv kan lave noget til de kære små.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...