mandag den 26. november 2012

Vinderen af de fire adventsgaver er...

...hende her. Tillykke Sandra! Håber, at gaverne falder i din smag. Når jeg har fået din adresse, vil jeg gå på posthuset!

Jeg vil desuden gerne sige tak for den store deltagelse, og ikke mindst velkommen til alle de nye læsere, som Give Away'en har trukket med sig. Det er dejligt, at så mange vil følge med her hos mig. Og så er det jo dejligt, at der bliver lagt kommentarer, når I kigger forbi - det er jo netop herved, at idéer kan udvikles og formes.

Rigtig god aften til jer alle!


3 kommentarer:

  1. ej skønt :) jeg sender dig en mail :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hov det kan jeg ikke - skriv til mig på sandravarn@gmail.com så returnerer jeg adresse :)

      Slet
    2. Så har jeg sendt dig en mail.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...