onsdag den 28. november 2012

Små fine futter

Aksel bliver bedre og bedre til at holde balancen, når han står på benene og han kan stå op i længere og længere tid af gangen. Det må jo betyde, at han inden for en overskuelig tidsperiode begynder at gå. Så stor han bliver. Forleden fik han et par nye sutsko, så han står bedre fast på gulvet herhjemme. Synes simpelthen de er så fine og i lidt gammeldags stil. Og vigtigst af alt, så sidder de rigtig godt på hans fødder.


Og så lige et bare fordi billede, der kun kan få smilet frem. Sådan ser Aksel nemlig ud, når han spiser sovs.


2 kommentarer:

  1. Iiiihh han er altså dejlig ham Aksel.
    Kan slet ikke lade være med at smile, da jeg så aksels sko fotograferet på "mit" tæppe. Er så glad for at have lavet det til jer. og må nok snart igang med et til mig selv. Nu ved jeg jo hvor lang tid det tager

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg, du skal gøre. Vi er SÅ glade for det! Og så de minder det vækker, dét er fantastisk!

      Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...