søndag den 25. november 2012

Min julegave til mig selv...

Er en ny fancy header. Samtidig giver jeg bloggen generel overhaling, så udtrykket bliver mere personligt og enkelt. Jeg glæder mig rigtig meget til at skyde den i luften lige omkring det nye år. Efter jeg er begyndt at blogge mere, kan jeg mærke en lyst og et behov for at bloggen tydeligere udtrykker, hvem jeg er og hvad jeg står for. 
Kan afsløre at nedenstående billede er inspirationskilde til det nye look og at hende her, har en finger med i spillet.




2 kommentarer:

  1. Hej Sidsel
    Det lyder spændende.
    Jeg håber pakken er nået godt frem:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak, det er den. Det er nogle super fine ting, der er i:-)

      Glæder mig også meget til at skyde min nye blog i luften.

      God aften,
      Sidsel.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...