søndag den 18. november 2012

Loppe-lækkerier

Jule-hobbybog af Jørgen Clevin, "God jul"-klokkestreng, lille stol og en gammel ramme uden glas.

Jeg er i julehumør! Kunne derfor heller ikke stå for julebogen - den er rendyrket Jørgen Clevin (hører hans arbejdslyd for mig "bam-ba-da-bam") og I kan glæde Jer til at se mere til den en af de kommende dage. Klokkestrengen skal hænge uden for vores dør i december, da vi nu bor i en opgang og det derfor ikke er muligt med en grøn krans, som vi ellers plejer van at have.

2 kommentarer:

  1. Jeg fortalte på et tidspunkt min den ældste knægt og en af hans venner om Jørgen Clevin, ham kendte de ikke, da jeg så forklarede at Jørgen Clevin var min barndoms Shane Brox, ja så var der pludselig stor interesse for hvad han havde lavet :) det bliver spændende at se hvad du finder på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også til at få tid til det, der er bare liiiiiige nogle andre ting på listen først (er det ikke altid sådan?!). Men Clevin er bare god, enkel og for alle.
      Godnat.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...